Doprava a platby

Informácie o dopravách a platbách

Platobné podmienky

Platbu objednaného tovaru je možné uskutočniť osobne platbou v hotovosti príp. kartou v mieste prevádzky dodávateľa, alebo je možné tovar dodať na dobierku. Platbu je možné po dohovore realizovať aj bankovým prevodom na účet predávajúceho. Objednávka bude nasledujúce dni overená pre prípad momentálnej nedostupnosti tovaru.

Dodávka tovaru

Tovar zasielame len na území Slovenskej republiky. Objednávka bude spracovaná bez zbytočného odkladu. Tovar s označením „na objednávku“ bude zákazníkovi odoslaný najneskôr do 30 dní . Zákazník súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú. Dodávka tovaru sa vykonáva spôsobom uvedeným v objednávke, prípadne podľa dohody. Predávajúci balné neúčtuje, účtuje len prepravné náklady. Ak je zásielka odoslaná predávajúcim prostredníctvom kuriérnej služby - kuriér slovenskej pošty, zákazník platí prepravné náklady v závislosti od ceny objednaného tovaru nasledovne. Cena poštovného je:

  • objednávka tovaru kuriérom na adresu  4,99 Euro
  • objednávka tovaru na poštu /mini listová zásielka do 5 kg/  3,50 Euro
  • objednávka tovaru - ťažký nábytok 10 Euro / 1 ks balíka

UPOZORNENIE

Vážení zákazníci, radi by sme vás informovali o zmene poštovného pri drevených produktoch/ťažký nábytok - nábytkové zostavy, skrine, komody, stoličky, postieľky, prebaľovacie pulty. Na ťažký nábytok  účtujeme balné vo výške 10€ / 1 ks balíka

Alternatívne vám odporúčame navštíviť našu kamennú predajňu BAMBINI v Trnave, kde si môžete objednané produkty tohto typu osobne vyzdvihnúť.

Uvádzané ceny sú platné v rámci Slovenskej republiky. Zákazník je povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť tovaru pri jeho preberaní a prípadné nedostatky uviesť do preberacích dokumentov a nechať potvrdiť odovzdávajúcou osobou. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, zákazník neprevezme zásielku a ihneď kontaktuje predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie ohľadom fyzického poškodenia tovaru alebo kompletnosti dodávky nie je možné akceptovať. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky zákazníka. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia objednaného tovaru. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad a v prípade potreby návod na používanie výrobku.

Pri osobnom odbere - po telefonickom potvrdení naskladnenia tovaru, bude tovar pre zákazníka rezervovaný po dobu 7 pracovných dní. Počas tejto lehoty si môže zákazník tovar osobne prebrať v našej predajni počas otváracích hodín (PO-PIA 10:00-17:00, SOBOTA - 09:00-12:00). Ak si zákazník v tejto lehote tovar nevyzdvihne, bude tovar uvoľnený z rezervácie a znova zaredený do predaja.

Predávajúci nenesie zodpovednosť:

  • za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou,
  • za poškodenie zásielky zavinené poštou.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie